11 תשובות
לא
חחח מה לא
לא למה שיהיה מוזר
לא
אנונימית
לא אני אוכלת בהפרשים יותר גדולים
לא אכלתי פיצה כבר חצי שנה
ממש לא מוזר
אחי תגביר תקצב אתה בפיגור