7 תשובות
כן
אנונימית
אני גםם
אני
אני
אבל ראיתי בתגיות " מחלת נפש ", זה לא בגלל זה.
אבל ראיתי בתגיות " מחלת נפש ", זה לא בגלל זה.
זה בהתחלה קשה אבל מתרגלים, יש לך שאלות יותר ספציפיות אולי?
שואל השאלה:
איך זה? את יכולה לספר קצת?
איך זה? את יכולה לספר קצת?
אנונימית
היי
באותו הנושא: