9 תשובות
כולם נותנים לך תשומת לב.
רוצים תמיד להצטלם איתך ולהעלות סטורי איתך.
אף פעם לא תהייה לבד
אנונימית
לדעתי זה כיף כי אתה אף פעם לא לבד עולם תמיד שמים לב אלייך(כיף למי שמקובל)
אנשים זה ככ לא מה שאתם חושבים שזה, אתה פשוט מכיר את כולם ואתה כזה שלום שלום, אבל כולם מזויפים ומדברים מאחורי הגב, לכולם יש דעה על מה שאתה עושה, אתה לא באמת יכול לסמוך על אף כי כולם מרכלים, בקיצר סיוט
אנונימית
כיף אבל לא כיף, כולם חברים שלך רק בגלל שאתה מקובל ומגניב אבל אין אפילו חבר אחד אמיתי
אני חושבת שמי שמקובל לא מודע לכך שהוא מקובל, אז כנראה ההבדל היחיד הוא שיש לך יותר חברים
כולם עונים שזה כיף אבל..
יש 2 סוגים.. טובים ורעים..
רעים זה שמלא שונאים אותך ויש לך רגשות אשמה אבל אתה ממשיך ואתה יורד על כולם.
טובים זה שיש לך הרבה חברים ואתה עוזר לאחרים וחושב על לעזור לפני המעמד החברתי.
אף פעם לא יצא לי להיות אבל אני חולה על החברים שיש לי
אני מרגישה בת אדם רגילה אפילו שאני נחשבת מקובלת
לאדעת להיות בשליטה