9 תשובות
שואל השאלה:
נגיד לחלק את העשרים למשהו ששוה אפס ?
נגיד לחלק את העשרים למשהו ששוה אפס ?
אנונימית
לא, המכנה-20 צריך להיות שווה 0.
זה קורה מתישהו?
זה קורה מתישהו?
שואל השאלה:
אני יכולה בבקשה לרשום לך את הששאלות ותגיד לי את התשובות? הסתבכתי
אני יכולה בבקשה לרשום לך את הששאלות ותגיד לי את התשובות? הסתבכתי
אנונימית
אני לא הולך לפתור עכשיו דברים.
אני עייף.
אני עייף.
שואל השאלה:
לא אז זה אומר שעשרים לא שווה אפס?
לא אז זה אומר שעשרים לא שווה אפס?
אנונימית
תחום ההגדרה זה התחום בו הפונקציה לא מוגדרת.
הפונקציה לא מוגדרת פה כש 20=0
הפונקציה לא מוגדרת פה כש 20=0
המכנה צריך להיות 0.
שואל השאלה:
לא הבנתי איך פותרים שאלה כזאת
לא הבנתי איך פותרים שאלה כזאת
אנונימית
12x חלקי 20?
היא מוגדרת בכל x.
היא מוגדרת בכל x.
באותו הנושא: