6 תשובות
להמשיך הלאה, לא לחכות ולהתקע
למה לא להיות שלישיה?
שואל השאלה:
אנחנו כרגע כן שלישיה אבל אני גלגל שלישי
קרה לי אותו דבר. אם תישארי עם חברה שלך את רק תרגישי עוד יותר לא רצויה. אני אומרת לך מניסיון- תחתכי עכשיו! זה קרה ומאז אני בדיכאון, באמת, אני רק רוצה לעזור לך לא להיות במקום שאת מרגישה בו לא רצויה.
זו סיטואציה לא נעימה אבל אין לך הרבה מה לעשות בנידון זא זה לא תלוי בך זה או שאת ממשיכה הלאה או או שאת משלימה עם המציאות את יכולה גם להגיד לה בעצם מה את מרגישה
להגיד לה ללכת להזדיין ופשוט לחתוך