4 תשובות
דוקא שמעתי שהשכר דיי גבוה ומשתלם
תבררי עוד קצת ממליצה
אם את אוהבת את זה תעשי את זה
זה תלוי כמה לקוחות יהיה לך בחודש, זה לא מדויק בכלל מה שנאמר.
אל תהיא במקום רק בשביל שכר
תהיא במקום שאת תאהבי לעבוד בו ולא תסבלי