5 תשובות
לא דיברנו מלא זמן.. התגעגעתי אלייך
אל תכתבי לה, אם היא לא כתבה לך הרבה זמן סימן שהיא יכולה בלעדייך
שואל השאלה:
מה לכתוב אבל?
מה לכתוב אבל?
אנונימית
תשלחי
כן דברי איתה ותביני מה יש
באותו הנושא: