4 תשובות
תגיד להם . אין לך מה לפחד אם הם לא יקבלו אותך זו כבר בעיה שלהם
פשוט תגיד להם שאתה כזה
תתגאה בעצמך, זה מי שאתנ
אנונימית
היי, אתה קודם כל מוזמן לפנות אליי בפרטי, אל תסתיר את זה זאת הזהות שלך אם אתה לא בטוח שאתה גיי אז אולי אתה לא