5 תשובות
שחררו מהאגו ותנסו לדבר על כל מה שמפריע לכן.
נשמע ממש טוקסיק אתן צריכות לדבר על זה פנים מול פנים ולהסכים ששתיכן עומדות להיפתח יותר ואם היא לא אומרת שהיא אוהבת אותך שתראה לך את זה במעשים כי לכל אחד יש דרך שונה להראות אהבה. אם אצלך זה במילים תגידי לה במילים ותבקשי ממנה גם להגיד מדי פעם ואם אצלה זה בדרך אחרת תנסי להבין מה היא ולהגיד לה איך את מרגישה
שואל השאלה:
תודה לכם אתם צודקים
אנונימית
תהיי את הבוגרת!
תשלחי את הודעה ראשונה
כל בוקר תגידי לה אני אוהבת אותך
כל יום תדברו בטלפון או תדברו בארוחת ערב על היום שהיה
אני לא מומחית באהבה אבל אני חושבת שזה יעזור....
בכל מקרה, מקווה שעזרתי