2 תשובות
אל תאבדי תקווה, יבוא יום ואת תצאי מהחברה הזאת שאת נמצאת בה עכשיו שגורמת לך להרגיש שאת לא יכולה לצאת מהארון, את תצאי לחיים חדשים ותקחי הורמונים ותעברי שינוי מין והכל יהיה בסדר
אנונימית
מסכימה עם המגיבה הראשונה, צריך סבלנות אבל בסוף את תחיי איך שאת רוצה ותעשי שינוי מין
לגבי עכשיו, את יכולה להאריך את השיער וללבוש בגדים אנדרוגניים (ואם יש לך מספיק ביטחון אז גם בגדים שנחשבים נשיים), כמובן רק אם את רוצה כי לרגל אחד ואחת יש סגנון אחר