5 תשובות
אל תפחדי לאכול! זה לא בריא. את לא תשמיני מצריכה של אוכל שאת צריכה כדי לשרוד! אם את לא רוצה להשמין אז תאכלי בריא, זה הכל. ועצלנות לחזור ללמוד: ובכן, אין לי הרבה מה לעשות בנוגע לזה, אבל זה לא אמור למנוע ממך לאכול!
שואל השאלה:
אני יודעת אני מנסה לאכול בריא אבל עדיין אני חושבת על זה שאני מכניסה אוכל וזה ישמין אותי
אנונימית
תקשיבי,להכניס אוכל לא ישמין אותך. כל עוד האוכל הוא לא אוכל עם הרבה קלוריות הוא לא ישמין אותך. חוץ מזה, בני אדם צריכים אוכל ושומן כדי לשרוד! פשוט אם את אוכלת דברים עם הרבה קלוריות תאכלי במינון ואם דברים עם מעט קלוריות תאכלי חופשי, זה הכל. אם את צריכה משהו או עזרה את תמיד מוזמנת לפנות אליי בפרטי(:
שואל השאלה:
תודה רבה❤❤
אנונימית
באותו הנושא: