4 תשובות
אני גם הייתי במצב שלך וכן ניצלתי פשוט הלכתי לבד למקומות ולא הייתי תלויה באחרים.
חברים זה לא מדד לשמחה
חברים זה לא מדד לשמחה
בתקופת המלשביות שלי פשוט הייתי בבית ושיחקתי במחשב חח
תעשי מה שאת אוהבת.
אם הייתה לי את האופציה לחזור לתקופה הזו - הייתי הולכת כל יום לים, אין לך מושג כמה רוגע נפשי זה מביא לך.
תעשי מה שאת אוהבת.
אם הייתה לי את האופציה לחזור לתקופה הזו - הייתי הולכת כל יום לים, אין לך מושג כמה רוגע נפשי זה מביא לך.
שואל השאלה:
אני לא מדברת על הקורונה.
אני מדברת על העובדה שאני בודדה מסכנה בלי חברים כבר שנים וכבר שנים שזה דופק לי הכל ועכשיו זה גם דופק לי את התקופה הזאת, רק כי אני לא מצליחה להפתח לאנשים והתחבר לאף אחד. נמאס לי מהמצב הזה
אני לא מדברת על הקורונה.
אני מדברת על העובדה שאני בודדה מסכנה בלי חברים כבר שנים וכבר שנים שזה דופק לי הכל ועכשיו זה גם דופק לי את התקופה הזאת, רק כי אני לא מצליחה להפתח לאנשים והתחבר לאף אחד. נמאס לי מהמצב הזה
אנונימית
אם יש לך עוד הרבה זמן עד לגיוס אז תלכי לעבוד, ככה גם תרוויחי כסף וגם תייצרי לך שיגרה ותכירי אנשים. אם אין לך עוד הרבה זמן אז תלכי לים לבד עם ספר או שירים, תצאי לריצות, להליכות ודברים כאלה שאפשר להנות מהם לבד, מניסיון, זה יתן לך להרגיש ממש טוב עם עצמך , אפילו שאת לבד :) ותמיד תזכרי שאת מתחילה תיכף תקופה חדשה והכל פתוח, ואני בטוחה שתכירי אנשים מדהימים
אנונימית
באותו הנושא: