10 תשובות
יש לי חבר
שאת תפוסה אבל,מחמיא לך אנא אערף, למה שתצאי כלבה
שואל השאלה:
לא יודעת לא רוצה לפגוע בהם איכשהו
לא יודעת לא רוצה לפגוע בהם איכשהו
אנונימית
יש לי כלבה, סורי
אנונימי
שזה מחמיא לך, אבל יש לך חבר
את לא יוצאת כלבה
את לא יוצאת כלבה
אין קשר לכלבה
תגידי שיש לך חבר שאת אוהבות ואם אתה רוצה משהו בקטע רומנטי/זוגי זה לא יקרה
תגידי שיש לך חבר שאת אוהבות ואם אתה רוצה משהו בקטע רומנטי/זוגי זה לא יקרה
פשוט שיש לך חבר, ואני לא חושב שכדי להציע לדבר עם מישהו חדש בתור ידיד... אי אפשר לדעת מה יהיה.
להעלות לסטורי תמונה עם החבר שלך או משהו(?) .
אנונימית
סליחה יש לי חבר
חח פשוט לא לענותת ;)
באותו הנושא: