3 תשובות
את יכולה לפי מה שאת מאמינה בו. זה האבל שלך ואת יכולה לקחת אותו איך שנוח לך
לדעתי כן,
אמא שלך באבל, לא את..
אבל אם עכשיו עדיין השבעה או השלושים עדיף שלא..
אנונימית
לפי ההלכה את לא חייבת שבעה וגם לא הלכות של אבל.
רק אנישם במעגל הראשון חייבים(בנים,אחים,בעל/אישה)
את יכולה.
שיהיה לך רק טוב תמיד, חיבוק!