6 תשובות
לא נשמע משהו
נראה לי שזה יצא סבבה
נשמע טעים תשמרי לי קצת
האמת זה לא נשמע כזה גרוע אבל בכל מקרה עדיף תמיד עם בננה ודבש
זה יצא אכיל אבל לא יודעת עד כמה השילוב יהיה טעים
שתהיה לך הקאה נעימה
אנונימי
באותו הנושא: