6 תשובות
יש קופון של 20% לא יודעת אם הוא עדיין עובד אבל תנסה/י #31960
אנונימית
לא איזה הכל יקר רצח אין לי כסף
וואי אני מחר מזמינה את הגקט הזהה איך הוא?
והאמת הגקטים במחיר סבבה אבל שאר הדברים נגיד מחברת ב30$ מוגזם רצח ואני כל היום מנסה להשיג קופונים אבל אין בשום מקוםם
שואל השאלה:
עוד לא קיבלתי אבל הוא נראה טוב וזאין נראה כל כך טוב איתו בתמונה שהוא העלה!
וכן הכל מוגזם 40 דולר לשלוש מדבקות/סיכות
עוד לא קיבלתי אבל הוא נראה טוב וזאין נראה כל כך טוב איתו בתמונה שהוא העלה!
וכן הכל מוגזם 40 דולר לשלוש מדבקות/סיכות
הזמנתיי מקווה שיגיע לנו טוב
באותו הנושא: