התחברות
הרשמה
לאכול גם חטיף קליק או שאכלתי יותר מדי?
כריך רוסביף עם ציפס בטטה
שתי פרוסות לחם עם שלוש קציצות
18 בינואר 2021, 20:35
אוכל
שוקולד
חטיפים
3 תשובות
צריך להוסיף את הקליק בשביל לסגור את הארוחה
ק
קריס גנר
תאכלי מה שבא לך
אל תשימי על אף אחד
M
May/
אני הייתי אוכלת כי זה טעים
S
SA.YO.NA.RA
באותו הנושא:
זה בסדר לאכול קליק כחטיף אחד ביום?
מה אתם מעדיפים, חטיפים (צ'יפס, ביסלי, דוריטוס, פרינגלס ועוד) או ממתקים (שוקולד, קליק, סוכריות, קינדר ועוד)?
אכלתי 4 חטיפי קליק , זה יותר מדי חח?
מה דעתכם על החטיף קליק?
אני רעבה, לחכות לארוחת ערב שהיא אולי בשמונה אולי בתשע ואחר כך לאכול קליק או לאכול עכשיו את הקליק ואז הארוחת ערב?
עד כמה זה נורא שאכלתי גם קליק וגם במבה שוקולד
מה יותר שווה לקנות לאכול בזמן מיבחן מילקה אוראו הוא קליק לבן?(לא קשור לקולריות וזה) ובמה יש יותר?(שמתי תמונה של קליק)
אכלתי היום חטיף אנרגינ ועכשיו קליק זה יותר מדיי מתוק וסוכר?
אכלתי היום כפית סלט,טונה בפיתה,מקרוני,חטיף אנרגיה נכון שאכלתי יותר מידי?
לאכול עוד משהו היום או שאכלתי כבר יותר מידי?
אכלתי היום מלא חטיפים והמבורגר, אתם חושבים שכדאי לי לאכול משהו בריא בנוסף או שאכלתי יותר מידי ועדיף לא לאכול יותר?