10 תשובות
אל תעשי את זה את תגדלי לבד
יש הורמון גדילה אבל זה לעשות זריקה כל יום במשך כמה שנים וזה יקר
בת כמה את?
שואל השאלה:
בת 19
אנונימית
ומה הגובה זלך?
שואל השאלה:
1.67
אנונימית
שואל השאלה:
בא לי עוד קצת אני אוהבת להיות גבוה
אנונימית
חח לא צריך יותר מזה
חבר לשעבר שלי השתמש בסטרואידים תקופה וזה עזר לו אבל זה היה אחרי התייעצות עם רופא אז לכי לרופא ותבדקי את זה איתו
אז למה רוצה לגבוה לא הבנתי?