10 תשובות
שואל השאלה:
לא אני לא שאלתי על זה..
בבית ספר חילוני אמרו לי שמלמדים תנך כמו ספר של נעמי שמר וסתם כזה ובדתי זה יותר רציני, אז רציתי לדעת מה ההבדל
לא אני לא שאלתי על זה..
בבית ספר חילוני אמרו לי שמלמדים תנך כמו ספר של נעמי שמר וסתם כזה ובדתי זה יותר רציני, אז רציתי לדעת מה ההבדל
אנונימית
מתחילים בבוקר עם תפילה.. זה גם אחד ההבדלים
אע
אצל חילונים, כסיפור.
אצל דתיים, כעובדה.
אצל דתיים, כעובדה.
שואל השאלה:
כאילו שמעבירים את זה כסיפורים כמו שמספרים מספר רגיל
כאילו שמעבירים את זה כסיפורים כמו שמספרים מספר רגיל
אנונימית
כן משהו כזה, בעיקרון אולי לפעמים יש מורים דתיים אז מעבירים גם כמשהו שבאת קרה.
בבית ספר חילוני מלמדים תנך כאילו עמד משורר אנושי מאחורי זה. דברים כאלו
בדתי לומדים יותר לעומק את התנך עם פירושים שונים וזוויות שונות
לומדים גם את ההלכות והדינים ומחלקים את זה לנביא תורה וכו
ויש גם תושבע שזה התורה שבכתב.
בחילוני פשןט לומדים רק תנך בלי הפרדות, פחות יחידות בדרך כלל אלא אם כן מישהו מרחיב
ולומדים פחות תנך ומנוקדת מבט אחרת והכי פשוט שיש לומדים אותו.
לומדים גם את ההלכות והדינים ומחלקים את זה לנביא תורה וכו
ויש גם תושבע שזה התורה שבכתב.
בחילוני פשןט לומדים רק תנך בלי הפרדות, פחות יחידות בדרך כלל אלא אם כן מישהו מרחיב
ולומדים פחות תנך ומנוקדת מבט אחרת והכי פשוט שיש לומדים אותו.
אנונימית
בחילוני לא לומדים את זה מתוך יראה ואמונה, לא לפי המסורת שקיימת מור לדור. מלמדים את זה כסיפור וכפשוטו...
אנונימי
שואל השאלה:
אדם רעב וסקרן שים לב שלא ענית לי בכלל על השאלה זה לא מה ששאלתי
תודה למי שעזר
אדם רעב וסקרן שים לב שלא ענית לי בכלל על השאלה זה לא מה ששאלתי
תודה למי שעזר
אנונימית
באותו הנושא: