5 תשובות
להתרחק ממנה
"איך נפטרים ממנה",
קצת קיצוני, לא?
אם את לא מעוניינת בקשר איתה,
תתרחקי לאט לאט או שפשוט תגידי לה.
קצת קיצוני, לא?
אם את לא מעוניינת בקשר איתה,
תתרחקי לאט לאט או שפשוט תגידי לה.
תבהירי לה את זה ותבקשי שהיא תפסיק אם היא תפסיק מה טוב
אם היא לא תפסיק אז זה סימן ברור שהיא לא מתחשבת ואז יהיה לך טוב להפסיק להתרועע איתה
כל טוב
אם היא לא תפסיק אז זה סימן ברור שהיא לא מתחשבת ואז יהיה לך טוב להפסיק להתרועע איתה
כל טוב
להיות אדישה ממש. לענות קצר ולא להתעניין ואפשר לענות רק בחחח
התנקשות
באותו הנושא: