6 תשובות
אני מעדיפה ספוטיפי אבל ספוטיפי פרימיום כי לא יכולה עם הפרסומות
ספוטיפיי פרימיום
השתמשתי בשניהם ולי אפל מיוזיק הרבה יותר נוח
יש גם מילים לשירים וקליפים שזה פיצרים ממש נחמדים וטובים (מה שאין בספוטייפי)
אבל יש המון שיותר נוח להם ספוטיפיי, לדעתי תנסי לחוות משני העולמות ותבירי
^יש אפל מיוזיק גם באדרואיד
יש גם מילים לשירים וקליפים שזה פיצרים ממש נחמדים וטובים (מה שאין בספוטייפי)
אבל יש המון שיותר נוח להם ספוטיפיי, לדעתי תנסי לחוות משני העולמות ותבירי
^יש אפל מיוזיק גם באדרואיד
אפל מיוזיק
ספוטיפיי
אפשר להאזין גם לפלייליסטים שלא הורדת במצב לא מקוון (בניגוד לאפל מיוזיק)
ופשוט זה יותר נוח (רק אם קנית פריומיום)
אפשר להאזין גם לפלייליסטים שלא הורדת במצב לא מקוון (בניגוד לאפל מיוזיק)
ופשוט זה יותר נוח (רק אם קנית פריומיום)
היה לי את שניהם ואני יכולה להגיד בפירוש שאפל מיוזיק אם יש לך אייפון כמובן
באותו הנושא: