6 תשובות
בסטיפס ובאינסטגרם,פשוט לפנות לפרטי ולכתוב היי
KMP
לדבר עם אנשים בפרטי
אתה יכול להכיר פה ואז לעבור לדבר באינסטגרם ולהכיר ולהיפגש
כי כאן האנשים די נחמדים
ונגיד אם יש איזה מישהו שחבר שלך מכיר מעיר אחרת תכיר אותו וגם את חברים שלו ולאט לאט יהיו לך הרבה חברים מערים אחרות
אתה צריך שהמקדם של רדיוס המעגל שמייצג את כמות החברים שלך יהיה גדול יותר.
קודם כל מה הבעייה בזה שיחשבו חח
גם אם היית הכל טוב חח מי שלא רוצה יכול לא לענות ותבין לבד את הרמז חח
שואל השאלה:
זה מטריד לרשום לאנשים סתם בפרטי היי הם יחשבו שאני גיי
אנונימי