6 תשובות
בסטיפס ובאינסטגרם,פשוט לפנות לפרטי ולכתוב היי
לדבר עם אנשים בפרטי
אתה יכול להכיר פה ואז לעבור לדבר באינסטגרם ולהכיר ולהיפגש
כי כאן האנשים די נחמדים
ונגיד אם יש איזה מישהו שחבר שלך מכיר מעיר אחרת תכיר אותו וגם את חברים שלו ולאט לאט יהיו לך הרבה חברים מערים אחרות
כי כאן האנשים די נחמדים
ונגיד אם יש איזה מישהו שחבר שלך מכיר מעיר אחרת תכיר אותו וגם את חברים שלו ולאט לאט יהיו לך הרבה חברים מערים אחרות
אתה צריך שהמקדם של רדיוס המעגל שמייצג את כמות החברים שלך יהיה גדול יותר.
קודם כל מה הבעייה בזה שיחשבו חח
גם אם היית הכל טוב חח מי שלא רוצה יכול לא לענות ותבין לבד את הרמז חח
גם אם היית הכל טוב חח מי שלא רוצה יכול לא לענות ותבין לבד את הרמז חח
שואל השאלה:
זה מטריד לרשום לאנשים סתם בפרטי היי הם יחשבו שאני גיי
זה מטריד לרשום לאנשים סתם בפרטי היי הם יחשבו שאני גיי
אנונימי
באותו הנושא: