4 תשובות
שואל השאלה:
השאלה שלי היא איך עושים את זה
השאלה שלי היא איך עושים את זה
אנונימי
שאלה מצויינת אני רוצה לדעת.
שואל השאלה:
מחוץ לרשתות זה לא בעיה בשבילי אני פשוט רוצה להכיר אנשים מערים אחרות וכרגע הרשתות זאת האופצייה היחידה
מחוץ לרשתות זה לא בעיה בשבילי אני פשוט רוצה להכיר אנשים מערים אחרות וכרגע הרשתות זאת האופצייה היחידה
אנונימי
בכל מקום, גם פה אחלה דרך להכיר אנשים חדשים ולפתח חברויות טובות, באינסטגרם גם להכיר חברים דרך חברים משותפים
באותו הנושא: