4 תשובות
את רק בת 14 מה את צריכה חבר בגיל הזה???
יש לך את כל החיים לפנייך
יש לך את כל החיים לפנייך
זה רק תקופה כל הרצון לאהבה וזוגיות וחבר, אם זה כזה דחוף לך את יכולה להתחיל עם בנים באינסטגרם או לחפש מישנו בבית ספר אבל אין לך מה להיות לחוצה לגבי אני בטוחה דזה יקרה מתישהו
אנונימית
מה-
1. את בת 14
2. לא תשיגי חבר משאול בסטיפס
3. זה יקרה מתישהו למה להילחץ על זה עכשיו
1. את בת 14
2. לא תשיגי חבר משאול בסטיפס
3. זה יקרה מתישהו למה להילחץ על זה עכשיו
התמונה של ווילבר :0
באותו הנושא: