התחברות
הרשמה
אם הייתם הרצל, האם הייתם שמחים לאן שהמדינה הגיעה?
שפכו הכל
24 בינואר 2021, 11:57
ישראל
הרצל
ממשלה
אירופה
שמחה
6 תשובות
כן.
M
Morph
לא,ללא קשר לדעה שלי בנוגע למדינה זה פשוט לא מה שהרצל רצה
(
(:marceline
כן
י
יּלּדּהּ סּוּכּר
כן נו ברור אלא מה
א
אנונימוס98
בטח שכן.
M
Ms. Anonymous
לא
"
"Princess "Red Shield
באותו הנושא:
אם הייתם מקבלים 77 במתמטיקה הייתם שמחים או מבואסים?
אם הייתם יכולים לחיות במדינה בארצות הברית , איזו מדינה הייתם בוחרים?
אם הייתם יכולים לבחור במדינה מסויימת שהייתם יכולים לגור בה, איזו מדינה זאת הייתה?
אם הייתם רוצים לעבור לגור במדינה אחרת לאיזה מדינה הייתם עוברים?
אם לא הייתם גרים במדינה שלכם איזה מדינה הייתם רוצים לגור?
לאיזו מדינה/מדינות שלא הייתם בה הייתם רוצים לטוס אליה אחרי הקורונה
אם הייתם יכולים לבחור באיזו מדינה לגור, איזו מדינה הייתם בוחרים?
האם הייתם נשארים במדינה גם אם היא הייתה מדינת הלכה לגמרי?
אם הייתם צריכים לעשות רילוקיישן למדינה באירופה למשך ארבע השנים הקרובות- איזו מדינה הייתם רוצים?
הייתם שמחים אם הייתם ישנים עכשיו ?
בנים, אם חברה שלכם הייתה מציירת לכם ציור ליום האהבה הייתם שמחים/ מרוצים?