5 תשובות
דבר ראשון אתם עכשיו מסתגלים לזה זה חדש לאט לאט אני מניח שיותר תפתחו. דבר שני תגדירו לעצמך גבולות וחוקים ותדברו על הדברים האלה ככה יהיה לכם הרבה יותר קל ובהצלחה
הגיוני שתהיה בניכם מבוכה בהתחלה, קצת מתח כזה.
עם הזמן אתם תשתחררו מהמתח הזה והשיחות שלכם לאט לאט יחזרו יחד עם קמצוץ רומנטיקה:)
ממליצה לך להיות משוחררת, לא לחוצה ולתת אווירה נעימה ונוחה
תחכי קצת, אולי את חשבת שאת מאוהבת בו אבל בעצם לא היית כל כך, אם תחליטו להיפרד אחד מהשנייה תנסי לעשות את זה בצורה נחמדה שככה תוכלו להישאר ידידים טובים וזה לא יפגע באף אחד מכם. בינתיים זה רק ההתחלה וזה כנראה מבוכה כזאת של חבר ראשון, אל תדאגי בינתיים:)
אולי עכשיו אתם זוג אבל אל תכריחו את עצמך להרגיש לא בנוח, כאילו צריך להיות שונה עכשיו ממה שהייתם, כל היופי בזה שרציתם אחד את השנייה זה איך שהייתם לפני, תהיו משוחררים, תדברו, תצחקו, הכל טוב. אם זה היה ביניכם לפני אז אתם צריכים קצת להתרגל ולהשתחרר ולחזור להיות כמו שהייתם, ועכשיו זה אמור להיות אפילו יותר מרגש. בהצלחה !
גם לי קראה משהו דומה...