6 תשובות
ספרי לה, אולי היא תוכל להבין יותר.
כע תספרי לה
ספרי לה יקירה. לשמור בבטן זה לא הפתרון
תתחילי איתה שיחה כרגיל תכתבי לה היי ואז תשאלי למה היא התנהגה אליך ככה אם החברות שלכן חשובה בעינייך אז תנסי לסדר ותראי אם היא בעיניין ומה היא אומרת אם היא לא בעיניין אז תעזבי את זה.
דברי איתה מניסיון זה עוזר...
ספרי, זה יתן לך מן תחושה של שחרור כזה
באותו הנושא: