8 תשובות
היי
אין לי מושג
לשם ידיעה מנהג החג זה לאכול משבעת המינים שהם חיטה שעורה גפן(ענבים) תאנה רימון זית (שמן) ותמרים(דבש)
לשם ידיעה מנהג החג זה לאכול משבעת המינים שהם חיטה שעורה גפן(ענבים) תאנה רימון זית (שמן) ותמרים(דבש)
בזום או רק המשפחה המצומצמת
לשתול בחצר
מי חוגג טו בשבט לעזאזל?
אבא שלי בירך אותנו אתמול
אנחנו לא חוגגים את זה ככ
אנחנו לא חוגגים את זה ככ
בזום כנראה , או עם המשפחה הגרעינית כי אין ממש ברירה..
לארגן משהו נחמד בבית כמו סעודה וכו.. ואוליי גם זום עם המשחה
באותו הנושא: