18 תשובות
שואל השאלה:
כן כמו שאמרתי הם רוצים להשמיד אותנו ושהם ישלטו וזה די הגיוני כי אנחנו עשינו להם את זה מלא זמן פשוט באנו ועשינו מלחמה
כן כמו שאמרתי הם רוצים להשמיד אותנו ושהם ישלטו וזה די הגיוני כי אנחנו עשינו להם את זה מלא זמן פשוט באנו ועשינו מלחמה
אנונימי
שואל השאלה:
תראה אתה לא טועה אבל מצד שני אף פעם לא הייתה לכם פה מדינה למרות שאני מסכים איתך^
תראה אתה לא טועה אבל מצד שני אף פעם לא הייתה לכם פה מדינה למרות שאני מסכים איתך^
אנונימי
שואל השאלה:
זאת אומרת אף פעם לא נחשבתם מדינה
זאת אומרת אף פעם לא נחשבתם מדינה
אנונימי
שואל השאלה:
לא אמרתי שאתה טועה ואני גם מסכים איתך בסך הכול עכשיו שאלה אלייך בתור ערבי שנינו יודעים שיש לכם עוד מדינות גם אם זה לא בהכרח שילטון ערבי עדיין יש מדינות שהרוב הוא מוסלמי לדוגמה צרפת וגם יש לכם את לבנון לא היה יותר פשוט לעבור לשם וזהו אני יודע שזה דפוק ממש כי זה היה המדינה שלכם קודם אבל זה לא כאילו יש פיתרון אחר
לא אמרתי שאתה טועה ואני גם מסכים איתך בסך הכול עכשיו שאלה אלייך בתור ערבי שנינו יודעים שיש לכם עוד מדינות גם אם זה לא בהכרח שילטון ערבי עדיין יש מדינות שהרוב הוא מוסלמי לדוגמה צרפת וגם יש לכם את לבנון לא היה יותר פשוט לעבור לשם וזהו אני יודע שזה דפוק ממש כי זה היה המדינה שלכם קודם אבל זה לא כאילו יש פיתרון אחר
אנונימי
שואל השאלה:
ודרך אגב לא היה לנו ממש ברירה להשתלט על השטחים פה כי גם בכל העולם היה אנטישמיות אז אפשר להגיד שפשוט פתחנו מלחמה כמו שכל שאר המדינות עושות פעם בכמה זמן מה לעשות זה העולם
ודרך אגב לא היה לנו ממש ברירה להשתלט על השטחים פה כי גם בכל העולם היה אנטישמיות אז אפשר להגיד שפשוט פתחנו מלחמה כמו שכל שאר המדינות עושות פעם בכמה זמן מה לעשות זה העולם
אנונימי
שואל השאלה:
תראה אתה צודק במאה אחוז אבל לדעתי אף אחד מהצדדים צודק כי כן הייתם פה לפנינו וכן יצאנו ממש חרא אבל עשינו מה שהיינו צריכים לעשות באותם זמנים ופתחנו מלחמה כמו שמדינות רבות עשו במהלך ההסטוריה וגם בהתחלה לא ממש באנו עם רובים ואחרי זה הצענו לכם כמה הסכמי שלום וגם זה לא כאילו לא היה לכם לאן ללכת יש מספיק מדינות סביב ישראל אין לי מה להגיד בכנות היינו בפינה וזה היה האופציה היחידה ועשינו מה שיכולנו והצענו לכם שלום אני לא אומר שאנחנו בסדר אבל זה לא כאילו היה לנו משהו אחר לעשות
תראה אתה צודק במאה אחוז אבל לדעתי אף אחד מהצדדים צודק כי כן הייתם פה לפנינו וכן יצאנו ממש חרא אבל עשינו מה שהיינו צריכים לעשות באותם זמנים ופתחנו מלחמה כמו שמדינות רבות עשו במהלך ההסטוריה וגם בהתחלה לא ממש באנו עם רובים ואחרי זה הצענו לכם כמה הסכמי שלום וגם זה לא כאילו לא היה לכם לאן ללכת יש מספיק מדינות סביב ישראל אין לי מה להגיד בכנות היינו בפינה וזה היה האופציה היחידה ועשינו מה שיכולנו והצענו לכם שלום אני לא אומר שאנחנו בסדר אבל זה לא כאילו היה לנו משהו אחר לעשות
אנונימי
שואל השאלה:
ודרך אגב לדעתי ההתנהלות של שתי הצדדים גם היום היא בושה
ודרך אגב לדעתי ההתנהלות של שתי הצדדים גם היום היא בושה
אנונימי
שואל השאלה:
בוא נבהיר משהו קטן אף פעם לא אמרתי שאנחנו עם צדק או שאנחנו העם הנבחר
בוא נבהיר משהו קטן אף פעם לא אמרתי שאנחנו עם צדק או שאנחנו העם הנבחר
אנונימי
שואל השאלה:
ודרך אגב אני מסכים איתך במאה אחוז אבל יש לך פתרון טוב יותר?כי לכם כבר יש כמה מדינות ולנו יש אחת ואין לנו באמת מה לעשות אם יש לך פתרון תשתף
ודרך אגב אני מסכים איתך במאה אחוז אבל יש לך פתרון טוב יותר?כי לכם כבר יש כמה מדינות ולנו יש אחת ואין לנו באמת מה לעשות אם יש לך פתרון תשתף
אנונימי
שואל השאלה:
לא אמרתי שתוות על הבית של סבא שלכם ודרך אגב מרוקו צרפת ועוד כמה מדינות סביבה מלאה במוסלמים אבל עזוב את זה זה המצב עכשיו לכם יש מקומות ללכת אליהם לנו אין ממש ואנו לא אומר לכם תלכו אבל יש לכם פיתרון טוב יותר? כי לנו אין הפיתרון הכי טוב שהיה לנו היה אם רבין שניסה הסכמי שלום חוץ מזה אין לנו אם לכם יש תגידו
לא אמרתי שתוות על הבית של סבא שלכם ודרך אגב מרוקו צרפת ועוד כמה מדינות סביבה מלאה במוסלמים אבל עזוב את זה זה המצב עכשיו לכם יש מקומות ללכת אליהם לנו אין ממש ואנו לא אומר לכם תלכו אבל יש לכם פיתרון טוב יותר? כי לנו אין הפיתרון הכי טוב שהיה לנו היה אם רבין שניסה הסכמי שלום חוץ מזה אין לנו אם לכם יש תגידו
אנונימי
שואל השאלה:
אתה כאילו רוצה שאתם תשלטו עוד פעם?
אתה כאילו רוצה שאתם תשלטו עוד פעם?
אנונימי
יש המון ערבים שנגד ישראל אחי, אולי הם לא יראו לך את זה אבל מבפנים יש להם אינטרס להשמיד אותנו ולקחת לנו את המדינה, אפילו כמו "שוטרים סמויים"
שואל השאלה:
דובאי ואיחוד האימרויות הם מפותחים רק בגלל שיש שם נפט כמו זבל והם עשירים הם לא התחילו מכלום ולבנון של פעם זה פעם גם ישראל היום פורחת אז זה לא באמת דוגמאות טובות
דובאי ואיחוד האימרויות הם מפותחים רק בגלל שיש שם נפט כמו זבל והם עשירים הם לא התחילו מכלום ולבנון של פעם זה פעם גם ישראל היום פורחת אז זה לא באמת דוגמאות טובות
אנונימי
שואל השאלה:
אני לא אמרתי ששלטון ערבי הוא לא טוב וזה גם לא הסיבה שלא נותנים לכם לשלוט במדינה אבל אתה כן יכול לחיות בה רגיל
אני לא אמרתי ששלטון ערבי הוא לא טוב וזה גם לא הסיבה שלא נותנים לכם לשלוט במדינה אבל אתה כן יכול לחיות בה רגיל
אנונימי
שואל השאלה:
אוקיי עכשיו הבנתי את העמדה שלך יותר טוב ובסך הכול אתה צודק זה לא כאילו ערבים לא יכולים לקנות בתים במקומות ספציפיים בארץ אבל כדי לעשות את השינוי שאתה רוצה מישהו מוסלמי צריך להיות מינימום חבר כנסת
אוקיי עכשיו הבנתי את העמדה שלך יותר טוב ובסך הכול אתה צודק זה לא כאילו ערבים לא יכולים לקנות בתים במקומות ספציפיים בארץ אבל כדי לעשות את השינוי שאתה רוצה מישהו מוסלמי צריך להיות מינימום חבר כנסת
אנונימי
שואל השאלה:
אולי בוא נקווה
אולי בוא נקווה
אנונימי
שואל השאלה:
אני מבין את העמדה שלך נגד ערבים ששונאים את היהודים אבל אין ערבי שנגד ישראל הם נגד זה שאנחנו נשלוט בה כי היא לא הייתה שלנו
אני מבין את העמדה שלך נגד ערבים ששונאים את היהודים אבל אין ערבי שנגד ישראל הם נגד זה שאנחנו נשלוט בה כי היא לא הייתה שלנו
אנונימי
ערבים הם לא רעים, יש המון אנשים טובים.
ערבים שנגד ישראל ונגד יהודים, או מחבלים. הם צריכים להשרף מבחינתי
ערבים שנגד ישראל ונגד יהודים, או מחבלים. הם צריכים להשרף מבחינתי
באותו הנושא: