5 תשובות
לפי מה שאני יודעת את עושה בדיקת דם ומוסיפים לה חומר.
אחר כך שמים בפנים מקל כמו בדיקת הריון ואמורים לצאת פסים.
אזה זה רק הנוגדנים
אחר כך שמים בפנים מקל כמו בדיקת הריון ואמורים לצאת פסים.
אזה זה רק הנוגדנים
שואל השאלה:
את בטוחה?
את בטוחה?
אנונימית
רק הנוגדנים
^^אני חושבת שכן
אצלי זה היה בדיקת דם כללית עם הוספת בדיקת נוגדנים... משערת שכנראה זה שונה בקופות חולים..
באותו הנושא: