16 תשובות
כן, הבריאות שלך הכי חשובה
הצמדתי את זה ותרגיש טוב❤
יגבר על אחי, זה נשמע שאתה בשיקום ועוד מעט החיים שלך יהיו הרבה יותר יפים
וואי תהיה בריא. וכן, יותר חשוב הבריאות שלך. תחשוב שאחרי שכל זה יגמר אתה תוכל לפגוש אותם כרגיל.
אם אתה מרגיש שאתה יכול לעבור כמה ימים בלי מישהו שאתה מכיר שם, תלך לשם כי זה עדיף.
אבל אם אתה מרגיש שלעבור למקום שאתה לא מכיר אף אחד שם יקשה עלייך מבחינה נפשית יותר מדיי, אולי עדיף להישאר במקום שאתה נמצא בו עכשיו
שואל השאלה:
זה יכול להיות גם יותר מחצי שנה כי המצב שלי על הפנים וגם 3 ניתוחים בחצי שנה זה לא עוזר
אנונימי
מה ההבדלים בבתי החולים? הם משמעותיים?
שואל השאלה:
כן המרחק
אנונימי
איפה אתה חושב שיהיה לך יותר טוב?
שואל השאלה:
בבית חולים זיו למרות שבשניידר יטפלו בי יותר טוב
אנונימי
וואו
החלמה מהירה
אתה חושב שההשפעה הנפשית תהיה משמעותית אם תהיה בשניידר?
שואל השאלה:
נראה לי שכן
אנונימי
לדעתי אם אתה חושב שבבית חולים זיו יהיה לך יותר טוב בהרבה גם אם הטיפולים פחות טובים תישאר שם
שואל השאלה:
ככה אני חשבתי
אנונימי
תרגיש טוב, ואל תוותר :)