7 תשובות
לדעתי מה שהם עשו מזעזע
ואפילו יותר מזעזע שביבי לא ביצע אכיפה מתוך חנפנות לחרידים
ואפילו יותר מזעזע שביבי לא ביצע אכיפה מתוך חנפנות לחרידים
שואל השאלה:
זה פשוט נוראי!!!
יש אלפי אנשים שנפטרים יום יום ואי אפשר ללכת להלוויה שלהם בגלל ההנחיות .
זה פשוט נוראי!!!
יש אלפי אנשים שנפטרים יום יום ואי אפשר ללכת להלוויה שלהם בגלל ההנחיות .
אנונימית
פשוט הזוי שהמשטרה פינתה בשבילם את הכבישים במקום במקום להעיף את כולם לבתים/כלא ולחלק קנסות חופשי... חוצפנים
כי החרדים תופסים לביבי בביצים בלעדיהם אין לו ממשלה
אם אני הייתי בראש המדינה מזמן הייתי מכניסה אותם למעצר
אגב, רק בגללם תוכנית הרמזור לא עבדה
אם אני הייתי בראש המדינה מזמן הייתי מכניסה אותם למעצר
אגב, רק בגללם תוכנית הרמזור לא עבדה
אנונימית
בתור דתי אני לא מבין למה שיעשו את זה, אם היה עכשיו זמן רגיל אז זה היה בסדר כי הוא היה רב גדול, אבל עכשיו באמצע מגיפה זה לא מכבד שכולם יסתכנו ככה, יש פסוק בתורה שאומר "ונשמרתם לנפשותיכם מאוד", שזה אומר שחייבים ממש להיזהר בכל העניינים של חיים, ובגלל זה זה יותר מוזר שהם עשו את זה בכל זאת, אם היו שואלים את הרב אם הוא רוצה שיעשו לו עכשיו הלוויה כזאת הוא כנראה היה אומר לא, כבר עשו בתקופת הקורונה הלוויות לרבנים גדולים וזה היה רק 10-20 אנשים והכל שודר בזום וככה זה אמור להיות עכשיו
אנונימי
שואל השאלה:
^קודם כל, אני בת.
וללכת להלוויה חס וחלילה של אחד ההורים/ או קרוב משפחה זה בסדר .
אבל אתה יודע כמה הלוויות יש שלא כולם יכולים לצערי ללכת אליהן?
זה לא פייר.
מבינה את הקטע שהוא חשוב עבורם, אבל זה כבר אגואיסטיות, אנוכיות וחוסר התחשבות בהנחיות , בזולת ובמדינה.
זה לא מצדיק את כל ה3000 איש שהיו שם.
הפגנה זה אירוע שהמדינה לא יכולה לעצור אותו מלהתקיים כי לכל אדם יש את חופש ההפגנה שלו ואסור לקחת את זה ממנו.
בניגוד להלוויה ,אם הם קיימו אז זה אומר שלכולם מותר לקיים הלוויות ענקיות?
^קודם כל, אני בת.
וללכת להלוויה חס וחלילה של אחד ההורים/ או קרוב משפחה זה בסדר .
אבל אתה יודע כמה הלוויות יש שלא כולם יכולים לצערי ללכת אליהן?
זה לא פייר.
מבינה את הקטע שהוא חשוב עבורם, אבל זה כבר אגואיסטיות, אנוכיות וחוסר התחשבות בהנחיות , בזולת ובמדינה.
זה לא מצדיק את כל ה3000 איש שהיו שם.
הפגנה זה אירוע שהמדינה לא יכולה לעצור אותו מלהתקיים כי לכל אדם יש את חופש ההפגנה שלו ואסור לקחת את זה ממנו.
בניגוד להלוויה ,אם הם קיימו אז זה אומר שלכולם מותר לקיים הלוויות ענקיות?
אנונימית
אין הבדל בין הפגנה להלוויה
באותו הנושא: