4 תשובות
תנסי למה לא
לדעתי תרשמי כשתיהיה כמה חודשים לפני 18
אני כתבתי את עצמי בכל זאת, בעיקרון מהבית ספר אמורים לדבר איתכם על זה בשלב מסוים, זה מאוד תלוי בבצפר שלך.. הייתי ממליצה לך לשאול את המורה לגבי מדא, אם הבית ספר מארגן קורסים
אני עכשיו בקורס ואני בכיתה ט, אמורים לשלוח קישור להירשם למדא בקבוצה של השכבה או הכיתה או משהו
באותו הנושא: