13 תשובות
אני
ולפעמים אני עושה דברים שגרתיים וזה מרגיש כאילו אני פועלת על אוטומט
אנונימית
שואל השאלה:
איך משנים את זה?
אנונימית
אין לי מושג
אנונימית
חחח כן אכן.
זה קורה שיש הרבה בלאגן בעיקר ואת מרחפת עם עצמך...
שואל השאלה:
בדיוק כאילו מרחפת
אנונימית
שואל השאלה:
איך משתחררים מהתחושה הזאת??
אנונימית
אני גם, יותר מדי מחשבות בראש שאני עוברת למצב ניתוק ופשוט עושה פעולות רגילות בלי מחשבה
אנונימית
שואל השאלה:
בדיוק איך משתחררים מזה?
אנונימית
אין לי מושג אם למישהו פה יש טיפים לאיך להצליח לבכות/להתחבר לרגשות אז אשמח, פשוט לפני חצי שנה הפסקתי לבכות ואל תעשו דבר כזה זה כזה גרוע אני לא מצליחה לבכות ולפרוק
אנונימית
שואל השאלה:
מזתומרת?
אנונימית
נמאס לבכות אז מתחילים להדחיק הכל, בכוח לא בוכים... עכשיו גם אם בא לי לבכות אני לא יכולה, סוג של עצרתי את עצמי מזה
אנונימית
פשוט סוג של ניתוק מרגשות.
זה ממש דפוק, יש רגעים שהדמעות על העיניים ולא יכולה לבכות, זה פשוט נורא כשאין לך איך לפרוק
אנונימית
אולי תעשי הליכה כזה...
אולי משהו מעיק עליך או שיש לך הרבה דברים לעשות ואת חושבת הרבה ולא יודעת איך לפתור...
או שהסביבה שלך מלחיצה/ משעממת...