8 תשובות
כן, כמו שלכל תרופה יש
זה עובדתי שיש להם. כבר הרבה מאוד התלוננו.
כן, לכל תרופה או חיסון יש
לא חושבים, יודעים.

יש להם תופעות לוואי:)
זה הגיוני
כן, יודעים שיש
יש מצב ויש מצב שלא
אנונימי
שואל השאלה:
-ללא תוכן-
יש להם כמובן תופעות לוואי, כמו לכל תרופה וחיסון, אבל תופעות הלוואי פחות מסוכנות מקוביד והתופעות החריגות הן גם נדירות יותר.