4 תשובות
אם נפרדתם כנראה שהוא לא האחד, תמשיכי הלאה את מהממת
מצטער בשבילך, תנסי לבלות עם חברות, לעשות כיף, ליהנות...
זה קשה אבל צריך לאסוף את עצמך להבין שהוא לא שווה את זה ולהמשיך הלאה אולי תנסי לצאת עם מישהו
שנתיים זה קשוח,קחי את עצמך בידיים ותוציאי מעצמך רק דברים טובים ותביני שזה ככ ישנה אותך ויגרום לך להרגיש טוב יותר
באותו הנושא: