4 תשובות
במועד הרגיל של הבגרויות האלה, אתה תעשה שוב.
שואל השאלה:
עם שכבה יא או השכבה שלי עם מי שנכשל?
עם שכבה יא או השכבה שלי עם מי שנכשל?
אנונימית
מתי שיש בגריות שוב בהצלחה
אין לי מושג אבל נראלי שעם יא.
באותו הנושא: