8 תשובות
כדאי לך יותר לפחד מהבגרות בלשון
שואל השאלה:
אני לא עושה בגרות
לקחת גלולות.
זה שמתחתנים לא אומר שחייב מיד להביא ילדים.
קודם כל זה שאת מתחתנת זה לא אומר שאת מחויבת להיכנס להריון ולהביא ילדים, בטח שלא מיד אחרי החתונה.
תביאי ילדים רק שאת מרגישה מוכנה לזה!!
את לא חייבת להביא ילדים מאמי. ובטח שלא להיכנס להריון. זו בחירה שלך.
את יכולה גם לאמץ אם החלק של ההריון מאוד מפחיד אותך❤
שואל השאלה:
אני חרדיה אצלינו זה לא הולך ככה
בטח שהולך ככה את צריכה להיכנס להריון אך ורק כשאת מוכנה
גם ביהדות אומרים את זה
את מנהלת את הקשר לא הגבר ורק לך מותר להביא ילדים מתי שאת מוכנה