12 תשובות
כן
כן
כן הייתי רוצה אבל אני אישית משקרת דיי הרבה בשביל לא לפגוע באנשים סוו
כן, בכל מצב.
כן
את האמת כמובן
אבל כאילו ברור שאם מדובר כזה בנושא רגיש אז ברור שלא ארצה שיגידו לי משהו שיכאב לי
אבל כן את האמת
אבל כאילו ברור שאם מדובר כזה בנושא רגיש אז ברור שלא ארצה שיגידו לי משהו שיכאב לי
אבל כן את האמת
"עדיפה אמת כואבת משקר מנחם"
אבל מעדיף לפעמים שלא יגידו לי כלום ולא יפגעו בי.
אבל מעדיף לפעמים שלא יגידו לי כלום ולא יפגעו בי.
לא
לפעמים עדיף לא לדעת
לפעמים עדיף לא לדעת
כן
הייתי משקר אבל לאנשים אחרים אם היה ממש לא נעים
הייתי משקר אבל לאנשים אחרים אם היה ממש לא נעים
לא חד משמעית יש דברים שלא באמת יתרמו ורק יעשו רע. לא כל דבר צריך לדעת לא כל אמת תעשה לנו טוב זה לא עובד ככה..
באותו הנושא: