11 תשובות
כדי שייהיה לך מה לשאול :)
זה פשוט ייצוג חזותי של פונקציה או נתונים שתלויים אחד בשני. משתנה תלוי ומשתנה בלתי תלוי.
כי אם מועכים את איקס יוצא קו מאונך ואם את וואי יוצא קו מאוזן
יש גם ציר z
כשתגיע לתיכון(אם תהיה ב5 יחל) תלמד את זה..
אז מה זאת השאלה המטומטמת הזאת? חשבתי אתה ילד בחטיבה שרק עכשיו התחיל להכיר מתמטיקה.
כאילו מה? סיימת פאקינג מתמטיקה ברמה של חמש יחל אתה לא ילד ביסודי שצריך הסבר על מה זה מתמטיקה
שואל השאלה:
ציר הx וציר הy נועדו בשביל להציג קשר בין משתנים. לא ידעת?
אנונימי
לא בא להעליב או משהו פשוט עצבן אותי התשובה שלך ( מה את אומר.. כאילו אתה איזה איינשטיין)
איזה תשובות מתנשאות אמלה
שואל השאלה:
יכלת להסביר את זה כמו שכתבתי במקום להתנשא
אנונימי
שואל השאלה:
מה אתה אומר ..
אני סיימתי 5 יחל^
אנונימי
יאללהה עוד אחד