15 תשובות
למה שנשנא אותם
אנונימי
למה שנשנא
שואל השאלה:
אמרו לי שהיהודים שונאים אחד את השני יותר מאשר את הערבי. אני בדקתי את סה (;
אנונימי
אם אני אשנא שמאלנים אני אשנא את ההורים שלי.
אם אני אשנא ערבים אני אשנא את סבתא רבא שלי (שעדיין חיה ברוך השם), ככה שאני לא שונאת אף אחד.
למה שנשנא אחד את השני לא הבנתי
.xo
תראה אני לא יכולה לשנוא את האדם עצמו רק בגלל דעתו/העדה/מוצא או כל דבר אחר
אני יכולה רק לשנוא את הדעה עצמה או עדה כנראה
בכל מקרה, אני עדיין לא יודעת, אין לי שנאה לשתי הקבוצות האלה
מה שכן אני יותר בצד ימין משמאל
אנשים ששואלים שאלות כאלו בשביל להגיע לחמות
אנונימית
למה שנאת חינם(:
לא ולא זה שהם מדת אחרת או שיש להם דעות שונות לא אומר שצריך לשנא אותם!
שמאלני
עם ערבים אין לי בעיה
אני לא שונאת אנשים בגלל עדה או דעה פוליטית
מה - עצוב לי לשמוע שזה המצב... מדברת בתור שמאלנית שמקבלת בשמחה כל ערבי
שמאלנים
לא שונאת אף אחד