9 תשובות
לא
והיא לא קלה לכולם
במועד האחרון הייתה קשנ לתלמידי 3 יחל
יכול להיות שזה קל לך כי אתה מתאים ליחל גבוה יותר
והיא לא קלה לכולם
במועד האחרון הייתה קשנ לתלמידי 3 יחל
יכול להיות שזה קל לך כי אתה מתאים ליחל גבוה יותר
כמובן. 3 יח"ל זה זה הבגרות הכי קלה של מתמטיקה והיא תיהיה שונה מאשר זאת של 4 ו5 יח"ל ברמת הקושי.
כן
כי אנחנו סוג של סתומים
כי אנחנו סוג של סתומים
אני לא באמת יודע אני רק הבנתי שהתלוננו ממש שהבגרות קשה ואולי השאלות שעשית גם היו קלות
שואל השאלה:
או שאולי אני פשוט טוב במתמטיקה, גם אופציה
או שאולי אני פשוט טוב במתמטיקה, גם אופציה
אנונימי
לגמרי זה גם אופציה
כנראה אתה טוב ואתה ברמה של 4
עשיתי שנה שעברה 803 ואני בכלל ברמה של 4 ולי היה קל
עשיתי שנה שעברה 803 ואני בכלל ברמה של 4 ולי היה קל
שואל השאלה:
פתרתי 2 שאלות מתוכה ברבע שעה והן רחוקות מלהיות קשות (שאלות 5 ו6 בשאלון השלישי שהיה שבוע שעבר)^
פתרתי 2 שאלות מתוכה ברבע שעה והן רחוקות מלהיות קשות (שאלות 5 ו6 בשאלון השלישי שהיה שבוע שעבר)^
אנונימי
בתכלס 3 יחל זה אמור להיות קל אבל הבגרות האחרונה שהייתה נחשבה ממש קשה אז זה כנראה לא תמיד כזה קל
באותו הנושא: