8 תשובות
לא
מהמהמה חוזרים ללימודיםם?!?!
מתי חוזרים?
בחירה לא נכןנה שלהם להשאיר את כיתות י עד יב בבית שנה שלמה
ימח שמם
ימח שמם
שואל השאלה:
אמרו באופן הדרגתי ביום חמישי .
מתארת לעצמי שבהתחלה זה יהיה יא-יב הגנים והכיתות הנמוכות ואחריי שבועיים יחזירו גם את הכיתות האחרות
אמרו באופן הדרגתי ביום חמישי .
מתארת לעצמי שבהתחלה זה יהיה יא-יב הגנים והכיתות הנמוכות ואחריי שבועיים יחזירו גם את הכיתות האחרות
לא
חושב שחייב להחזיר את יא' יב' כדי שיוכלו אשכרה להגשים את החלומות שלהם ולהצליח בחיים כמו שצריך כבר עכשיו התחילו לחסן אז למה לא להחזיר ?
באותו הנושא: