18 תשובות
לא כמו המקורי אבל גם טוב
אני לא צמחונית אבל טעמתי, זה דיי טעים.
שואל השאלה:
במסעדה כמובן לא קנוי ככה סתם
במסעדה כמובן לא קנוי ככה סתם
אנונימית
כן
סביר זה לא הכי טעים לי
כן זה טעים
כן זה טעים
אם מכינים את זה כמו שצריך זה ממש טעים!
וברור שצריך לבחור גם את ההמבורגר הנכון.
וברור שצריך לבחור גם את ההמבורגר הנכון.
תלוי איזה
תלוי איזה, יש כאלה מדהימים וכאלה שפחות
תלוי איזה... אני ממליצה על הזה של טבעול, הוא ממש טעים. וגם יש לטבעול נקניקיות טבעוניות מדהימות
תלוי איזה, אני מתה על ביונד אבל הוא מאוד יקר, כאופציה יותר זולה יש לך את הסנסשיונל שיחסית דומה לביונד אבל טיפה יותר יבש, מה שכן, המחיר שלו זול משמעותית מהביונד, אך עדיין לא הייתי אומרת שזה מחיר טוב, אם בא לך עוד יותר להוזיל אז תקני את הטחון של סנסשיונל ותכיני ידנית המבורגרים פשוט טיפה תתבלי.
אבל להמבורגרים של טבעול אני לא מסוגלת להתקרב, מבחינתי הם זוועה.
אבל להמבורגרים של טבעול אני לא מסוגלת להתקרב, מבחינתי הם זוועה.
שואל השאלה:
טעמתי היום! היה טעים חחח
טעמתי היום! היה טעים חחח
אנונימית
^שמח לשמוע
לא טעמתי את כל ההמבורגרים הטבעוניים. טעמתי אחד במסעדה "הקצב הירוק", היה ממש טעים. לא הרגשתי הבדל בין זה לבין בשר.
וגם טעמתי של איזושהי חברה. הכנתי בבית והיה ממש טעים.
ביןנד מיט זה די טעים(לא צמחוני, קניתי מסקרנות)
כמובן שבשר אמיתי יותר טעים אבל זה היה חוויה מהנה למדי
כמובן שבשר אמיתי יותר טעים אבל זה היה חוויה מהנה למדי
באותו הנושא: