3 תשובות
אחותי מותר לקנא מה אני אגיד לך
תנצלי את זה שיש לך מלא חברות עם ים ידידים ותגרמי לזה שהן יכירו אותך להם, תוך חודש חודשיים את מסודרת
מבינה למה את מקנא, תכירי אנשים חדשים דרך חברות שלך, וזה שלא הכרת בנים זה בסדר לא תמיד יש ידידים בנים ואם יש לך חברות ואת בסדר איתך אז הכל טוב
בתור גבר אני אומר שיש מה לקנא כי גם גבר היה מקנא במצב הפוך. ויש לך מלא חברות. ולהן יש ידידים. אני די בטוח שלאט לאט את תכירי ידידים דרכן. הכל בסדר
באותו הנושא: