3 תשובות
שואל השאלה:
היינו בדייט , היה ממש כיף אחר כך הוא רשם לי היה כיף רשמתי לו גם לי , עברו מאז שלושה ימים וממש בקושי דיברנו ואם דיברנו זה היה יבש ואני בעיקר רשמתי והוא ענה יבש רצח ולא התעניין בכלל ומסננן מלא שעות ושהיינו בדייט אז הוא אמר פעם הבאה גלידה , אני לא מבינה מה קרה (ודרך אגב הוא סוג של ניסה לנשק אותי אבל ניסיתי לשחק אותה לא מבינה רמזים , כי אני בקושי מכירה אותו)
היינו בדייט , היה ממש כיף אחר כך הוא רשם לי היה כיף רשמתי לו גם לי , עברו מאז שלושה ימים וממש בקושי דיברנו ואם דיברנו זה היה יבש ואני בעיקר רשמתי והוא ענה יבש רצח ולא התעניין בכלל ומסננן מלא שעות ושהיינו בדייט אז הוא אמר פעם הבאה גלידה , אני לא מבינה מה קרה (ודרך אגב הוא סוג של ניסה לנשק אותי אבל ניסיתי לשחק אותה לא מבינה רמזים , כי אני בקושי מכירה אותו)
תתקשרי אליו... עכשיו...
אנונימית
לא יודע אם זה המקרה אבל לפי מה שכתבת (שהוא ניסה לנשק אותך למרות שאתם בקושי מכירים) אני חושב שמדובר בטיפוס נצלן ולא אכפתי או שהוא מתעלם ממך בכוונה מתוך תפיסה שזה אמור לגרום להתעניין בו או לפתח סוג של תלות כלפיו (יש בנות שזה עובד עליהן בפרט אלו שזקוקות לעודף תשומת לב) , בכל אופן ממליץ לך להיזהר בפרט אם הוא ממשיך לנסות 'להתקדם' בלי שאת מראה לו שאת מעוניינת
באותו הנושא: