התחברות
הרשמה
יש שאלה שממש מעסיקה אותי בזמן האחרון (בפירוט).
אם היו מציעים לכם להיות מאושרים כל החיים אבל שכל הילדים ב*כיתה* שלכם יהיו עצובים כל החיים.
הייתם רוצים את זה?
או שהייתם מעדיפים להיות עצובים כל החיים אבל שהם יהיו שמחים?
12 בפברואר 2021, 17:42
התייעצות
בעיות
מחשבות
חוקים
חוות דעת
3 תשובות
חייבת להודות הייתי מעדיפה לתת להם להירקב
O
Oxii?
אני גם מעדיפה שהם יהיו עצובים :(
א
אלה גלולת חירום
לא יש לי ילדים חרא מעניין לי תתחת מהם
ק
קייליג'נרשתיים
באותו הנושא:
שאלה שמעסיקה אותי המון - אם אני אתאיסט אני יכול עדיין להגיד שאני יהודי?
אם אומרים שיש אלוקים בשמיים, אז למה הייתה שואה? (אני כן מאמינה באלוקים אבל זו שאלה שממש מעסיקה אותי בזמן האחרון)
שאלה שמעסיקה אותי הרבה זמן
שאלה שמעסיקה אותי כבר הרבה זמן..(כנסו)
יש שאלה שמעסיקה אותי זמן מה
שאלה שמעסיקה אותי די הרבה זמן
יש לי שאלה שמעסיקה אותי המון בזמן האחרון , בבקשה תענו!
היי, שאלה שמעסיקה אותי כבר כמה זמן...
שאלה שמעסיקה אותי הרבה זמן.. אשמח שתיכנסו
יש לי שאלה שממש מעסיקה אותי אשמח שתיכנסו רגע
שאלה שמעסיקה אותי דיי הרבה זמן, אבל בבקשה אל תיכנסו עכשיו לכל העניין של שמאלנים וימנים