4 תשובות
אמאלה תשכבי ותנסי לכבוש את זה ואל תזוזי הרבה באיזור של הפגיעה, מקווה שזה יעבור
יכול להיות שזה משהו מפנים קרע / דימום פנימי /זה יכול להיות מסוכן תגיד להורים שלך שזה כואב ממש ושאת לא מסוגלת יותר ושהם יבדקו את זה עכשיו
ואם הכאב מתחיל להיות פחות כואב אז תנסי לישון על הבצד שלא כואב לך ולא לזוז הרבה מקווה שהזה יעבור מהר ❤
ואם הכאב מתחיל להיות פחות כואב אז תנסי לישון על הבצד שלא כואב לך ולא לזוז הרבה מקווה שהזה יעבור מהר ❤
בבוקר אם זה לא ישתפר לכי למיון יש מצב שזה שבר
את נשמעת יותר בוגרת מההורים שלך
באותו הנושא: