תשובה אחת
וואלה תקבעי לעצמך שעה שבה את יושבת ולא משנה כמה בא לך להיות בטלפון לראות משהו בטלווזיה או לעשות ממשהו במחשב תשבי ותלמדי. שעה אחת תקדישי את צריכה לפתח פשוט הרגלי למידה וזה לא כל כך קל אבל ברגע שמתחילים זה קליל את רק צריכה לתהחיל ולהשקיע טיפה. תתחילי תלמדי לפחות קצת וכל פעם תוסיפי עוד זמן אבל תתחילי זה מה שחשוב
באותו הנושא: