7 תשובות
ביבי
גנץ,
לפחות לגנץ אכפת מחיי אדם (עקב משבר הקורונה) לא כמו ביבי שאכפת לו רק מנדטים.
לפחות לגנץ אכפת מחיי אדם (עקב משבר הקורונה) לא כמו ביבי שאכפת לו רק מנדטים.
ביבי
מרב מיכאלי
אף אחד מהם, לגנץ *אולי* יש, או היו כוונות טובות כשנכנס לפוליטיקה, אך הוא מעל באמון של מצביעיו והוא חסר עמוד שדרה עד כדי כך שהוא פשוט בובה של ביבי ומשרת אינטרסים של נאשם בפלילים, הוא עושה יותר נזק מתועלת בכך שלביבי יש למי להאשים בכל נזק שהוא עצמו יוצר והמינימום שגנץ צריך לעשות זה לעצור אותו, אך גם את זה הוא לא עושה.
ומה נותר לומר על ביבי?
שקרן פתולוגי, מניפולטור, נאשם בפלילים, מכהן כראש ממשלה בזמן שאין לו הסדר ניגוד עניינים, המפלגה שלו מתנהלת כמו ארגון פשע תחת ניצוחו ובנוסף הוא נואם נהדר.
שניהם במדינה מתוקנת היו מחוץ לכנסת, האחד מתפטר לאחר שמעל באמון מצביעיו ומתנצל על כך, והשני בבית המשפט מתכונן למשפט שלו ולהרשאה ההולכת וקרבה.
והמכנה המשותף לשניהם חוץ מכך ששניהם לא היו אמורים להיות בכנסת במדינה מתוקנת, הם היו אמורים להתבייש, אך לצערנו נכון לעכשיו הבושה אבדה. לשניהם.
ומה נותר לומר על ביבי?
שקרן פתולוגי, מניפולטור, נאשם בפלילים, מכהן כראש ממשלה בזמן שאין לו הסדר ניגוד עניינים, המפלגה שלו מתנהלת כמו ארגון פשע תחת ניצוחו ובנוסף הוא נואם נהדר.
שניהם במדינה מתוקנת היו מחוץ לכנסת, האחד מתפטר לאחר שמעל באמון מצביעיו ומתנצל על כך, והשני בבית המשפט מתכונן למשפט שלו ולהרשאה ההולכת וקרבה.
והמכנה המשותף לשניהם חוץ מכך ששניהם לא היו אמורים להיות בכנסת במדינה מתוקנת, הם היו אמורים להתבייש, אך לצערנו נכון לעכשיו הבושה אבדה. לשניהם.
ומה הקטע של כולם עם גנץ?
לא ראיתי כמעט אנשים שתומכים בו במחנה המרכז שמאל, אני באמת לא יודעת מאיפה 5 המנדטים בסקרים הגיעו.
שמאלנים לא בעדו בשום צורה (ואפילו כועסים עליו) ובמיוחד לאחר התרגיל המלוכלך שעשה של גניבת הקולות והעברתם לביבי, למה זה תמיד ביבי או גנץ?
למה לא ביבי או לפיד? למה לא ביבי או מיכאלי? למה לא ביבי או סער? למה לא ביבי או בנט?
לא ראיתי כמעט אנשים שתומכים בו במחנה המרכז שמאל, אני באמת לא יודעת מאיפה 5 המנדטים בסקרים הגיעו.
שמאלנים לא בעדו בשום צורה (ואפילו כועסים עליו) ובמיוחד לאחר התרגיל המלוכלך שעשה של גניבת הקולות והעברתם לביבי, למה זה תמיד ביבי או גנץ?
למה לא ביבי או לפיד? למה לא ביבי או מיכאלי? למה לא ביבי או סער? למה לא ביבי או בנט?
גנץ
אנונימית